Το «δαχτυλίδι» της Κηφισίας κάπως «αλλιώς»

Το μοντάζ από τον χρήστη gm2263 (skyscrapercity.com)

Advertisements

5 responses to “Το «δαχτυλίδι» της Κηφισίας κάπως «αλλιώς»

  1. Ωραία!
    8 πελώρια κτήρια σε μια ήδη εξαιρετικά επιβαρυμένη από την κυκλοφορία περιοχή (και μη μου πείτε ότι όλοι αυτοί θα έρχονται με τον προαστιακό).
    Και τόσο οικολογικά τα ίδια!
    (Δεν υπάρχουν φιλικοί προς το περιβάλλον ουρανοξύστες, πάντα σπάταλοι είναι).
    Προσωπικά, δεν εγκρίνω…

  2. Σόρρυ, Δημήτρη, σκάβοντας λίγο στο μπλογκ ανακάλυψα ότι είσαι φαν του είδους.
    Για καθαρά λειτουργικούς λόγους (ελλειπείς υποδομές και ΜΜΜ καθώς και η ενεργειακή σπατάλη των κτήριων αυτών) και πάλι λέω όχι.

  3. Noμιζω πως το μονταζ απλα παρουσιαζει μια διαφορετικη ματια,πως θα μπορουσε να ειναι ενας πυρηνας ουρανοξυστων στην Αθηνα,δεν αποτελει ακριβως «προταση».
    Αναμενομενη η κριτικη,ομως εισαι σιγουρος οτι το ενεργειακο αποτυπωμα των δεκαδων «πολυτελων συγκροτηματων γραφειων» κατα μηκος της Λ.Κηφισιας ειναι τοσο μικροτερο?Ειναι φιλικοτερη προς το περιβαλλον η επεκταση της πολης ολο και σε μεγαλυτερες αποστασεις,με αντιστοιχες απαιτησεις κατασκευης μεγαλυτερων δικτυων τοσο κοινοφελων οσο και ΜΜΜ?

  4. Καλά κι εγώ επιφυλάσσομαι για τα άλλα συγκροτήματα, οι γυάλινες προσόψεις εν γένει είναι προβληματικές, είδικα με το κλίμα της Ελλάδας (το αστείο είναι ότι τα τζάμια είναι τόσο σκούρα που θέλεις φως μέρα μεσιμέρι και σε πιάνει κατάθλιψη – έχω δουλέψει σε ένα από αυτά – αλλά και πάλι το κλιματιστικό είναι στο φουλ). Ωστόσο, όσο πιο μεγάλο το κτήριο, τόσο μεγαλύτερο και το αναμενόμενο αποτύπωμα, έιδικά σε ό,τι αφορά την προσέλκυση τροχοφόρων κάθε λογής και την κατανάλωση ενέργειας για κλιματισμό και φωτισμό.
    Αν είχε σχεδιαστεί εγκαίρως, με μεγάλες εκτάσεις ελεύθερες τριγύρω, ίσως κάτι τέτοιο να λειτουργούσε στο Μαρούσι του 1980, αλλά σήμερα;
    (Κατανοώ φυσικά ότι δεν αποτελεί μελετημένη πρόταση.)

  5. …εγώ χαίρομαι που επικρατεί πανικός.

    Προτιμώ χίλιες φορές αυτά τα κτίρια από το μπάχαλο της στρέβλωσης από τα Λάτσεια εμπορικά κέντρα και τα διασκεδαστήρια.

    Η Κηφισίας είναι κλασική περίπτωση λεωφόρου που άλλες πόλεις θα παρακαλούσαν να έχουν.

    Όσον αφορά τα ψηλά κτίρια, υπάρχουν και λιγότερο ενεργοβόρα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s