Οδός Μητροπόλεως, η επιστροφή ενός αουτσάιντερ

IMGP0123-2

Στις 12 Νοεμβρίου ανοίγει για το κοινό η νέα fnac.

Τα εγκαίνια της νέας fnac στη συμβολή της Μητροπόλεως με την οδό Αιόλου επιβεβαιώνουν την αργή αλλά σταθερή άνοδο της οδού Μητροπόλεως. Προηγήθηκαν τον Σεπτέμβριο τα εγκαίνια της νέας έδρας του Ινστιτούτου Θερβάντες ενώ υπάρχουν μικρότερες αλλαγές που βάζουν γερά τον ωραίο αυτό δρόμο στο παιχνίδι του real estate. Η Μητροπόλεως ήταν για πολλά χρόνια ο φτωχός συγγενής της Ερμού, χωρίς σημαντικό εμπορικό ενδιαφέρον, ένα αναιμικό αουτσάιντερ. Νομίζω ότι η απομάκρυνση του Υπουργείου Παιδείας από το γνωστό κτίριο έπαιξε ψυχολογικά ένα ρόλο στη διαφαινόμενη τάση αναβάθμισης. Η Μητροοπόλεως διαθέτει πιο συμπαγές και καλύτερης ποιότητας κτιριακό απόθεμα από άλλους σημαντικότερους εμπορικά δρόμους και ήρθε ο καιρός να το αξιοποιήσει.

Advertisements

4 responses to “Οδός Μητροπόλεως, η επιστροφή ενός αουτσάιντερ

  1. Ομολογώ ότι σαν και ως παιδί και εγώ …έχω κλείσει τη Μητροπόλεως στο ύψος του ΥΠΕΠΘ! Είχα τα δίκια μου ομως…
    Αλλα αναρωτιέμαι αν πεζοδρομηθεί η οδός Αθηνάς τι θα απογίνει η Μητροπόλεως? Μια φάρμα καυσαερίων? Ισως είναι απαραίτητη η κυκλοφορία για την εξυπηρέτηση των καταστημάτων αλλά μου φαίνεται παράξενο που δεν έχει πεζοδρομηθεί ήδη. Ετσι και αλλιως οι «επίσημοι» θα ανεβάζουν τις λιμουζίνες τους πλακόστρωτο για να φτάσουν στη Μητρόπολη. Αυτό το ζιγκ ζαγκ από το Σύνταγμα μέχρι τη Κουμουνδούρου είναι διασκεδαστικό!
    Με ΄γεια στο πολυχώρο Fnac!

  2. They need to tear down that ugly former «ypourgeio paitheias»…that poor little church under it, needs to see the blue skies of Athens again!

  3. Διαβάζω καιρό το μπλογκ σου και ήθελα να σου πω απλά συγχαρητήρια! Συνέχισε έτσι! \

    Εμένα πάντως με βρίσκεις σύμφωνο με τα περισσότερα απ’ όσα γράφεις.

    Καλό μεσημέρι!

  4. @Πάνος: Διαφωνώ κάθετα με την πεζοδρόμηση της Αθηνάς. Φοβάμαι ότι θα χάσει εντελώς το χαρακτήρα της η Αθηναϊκή Αγορά, που είναι από τις πραγματικές (θετικές) ιδιατερότητες της πόλης – άσε που είναι από τους δρόμους όπου περπατάς άνετα.
    Ένα από τα βασικά ζητήματα που δεν μας το ανέλυσε κανείς, είναι άλλωστε τι θα γίνουν δρόμοι όπως η Μητροπόλεως, η Κολοκοτρώνη-Βορέου, η Καραγεώργη-Αθηναϊδος-Αγ. Ειρήνης, η Βύσσης κλπ. (η Μηροπόλεως θα μπορούσε μάλιστα να μήνει με την Ερμού μονόδρομο προς Θησείο).
    Επίσης τι θα γίνει με τα τουλάχιστον 6 λεωφορεία που περνάνε από κει (είναι επιεικώς γελοίο το επιχείρημα ότι τα φορτωμένα με τα ψώνια τους γεροντάκια μπορούν να πάνε με τα πόδια από τη Βαρβάκειο σε Ομόνοια και Μοναστηράκι).
    Δυστυχώς δεν έχω βρει ακόμα το φόρουμ όπου συζητιούνται αυτά τα θέματα του αστικού βίου και τησ αστικής δομής (τα κοινωνικά-λειτουργικά, που είναι και τα σημαντικά).

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s