Ε-π-ι-τ-έ-λ-ο-υ-ς!

Πεζόδρομος Διονυσίου Αρεοπαγίτου, μέρα μεσημέρι.

Αντιγράφω από την ιστοσελίδα του ΣΚΑΙ: «Κυριολεκτικά… εξόρμηση στους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας έχουν κάνει τις τελευταίες ημέρες άνδρες της Τροχαίας «μοιράζοντας» κλήσεις σε όσους έχουν σταθμεύσει παράνομα τα αυτοκίνητά τους.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα» οι εντολές του υπουργού Προστασίας του Πολίτη ήταν σαφείς: «Στην Πανεπιστημίου υπάρχουν σταθμευμένα αυτοκίνητα και εσείς κάθεστε ακόμα στα γραφεία σας;».

Καθημερινά στις κεντρικές αρτηρίες της Αθήνας περιπολούν 250 τροχονόμοι και σε πρώτη φάση θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στο εμπορικό κέντρο, ενώ ήδη έχουν δοθεί εντολές να αυξηθούν οι έλεγχοι και σε άλλες προβληματικές περιοχές, όπως Καλλιθέα, Γλυφάδα, Κηφισιά, και σε άξονες της πρωτεύουσας.

Στους δρόμους έχουν κάνει την εμφάνισή τους και οι γερανοί της τροχαίας, ειδικά σε σημεία όπου τα ΙΧ αυτοκίνητα εμποδίζουν τη διέλευση των λεωφορείων, όπως στη Σόλωνος, την Ασκληπιού και την Ιπποκράτους».

Extra bonus track: Πριν λίγο άκουσα τον Μιχάλη Χρυσοχοϊδη στο Μέγκα να επαναλαμβάνει (με ύφος αποφασιστικό) ότι ανάμεσα στις προτεραιότητες του υπουργείου του είναι τα «ελεύθερα πεζοδρόμια», χωρίς αυτοκίνητα και δίκυκλα. Φαίνεται να το εννοεί, τα σαφάρι των τροχαίων τις τελευταίες ημέρες στο κέντρο της Αθήνας αυτό δείχνει. Μακάρι!

Advertisements

9 responses to “Ε-π-ι-τ-έ-λ-ο-υ-ς!

  1. We’ll see how long this will last. Athens is the only city in Europe where people walk in the streets and cars are parked on the sidewalks. Taking my 15-month old baby for a stroll through Athens was taking his and my life into great jeopardy.

  2. Dear John,
    I know VERY well what are you talking about. The problem in Athens is that not even ONE politician before have talked the way Mr.Chrishochoides does the last days. And besides the nice words, there is action. Day by day. And all these bring hope, I guess. Come and see 🙂

  3. Εμένα το μέτρο μου φαίνεται κυρίως εισπρακτικό, με στόχο τη δημιουργία εντυπώσεων. Αν πράγματι ενδιέφερε τον Χρυσοχοίδη η διευκόλυνση των πολιτών, πριν αποφασίσει να δώσει κλίσεις στα σταθμευμένα μηχανάκια στο πεζοδρόμιο, θα φρόντιζε να δημιουργήσει χώρους στάθμευσης για μηχανές που δεν μπορούν να παρκάρουν ΠΟΥΘΕΝΑ. Αν μπουν ανάμεσα στα αυτοκίνητα, συχνά οι οδηγοί των τελευταίων τα σπρώχνουν και τα ρίχνουν κάτω.
    Τα μηχανάκια, ενώ δίνουν λύση στο κυκλοφορικό πρόβλημα, βρίσκονται υπό διωγμόν από την τροχαία και τώρα και από τον Χρυσοχοίδη.
    Όποιος έχει δει «παπί» delivery με κλίση στη σέλα, καταλαβαίνει τι εννοώ.

    Δαιμονοποιούμε τους οδηγούς, λες και πρόκειται για κάποια άλλη, κάποια βάρβαρη φυλή και όχι για ανθρώπους σαν όλους μας.

    Αυτοί που πρέπει να πληρώσουν πρόστιμα, είναι αυτοί που χτίζουν μεγάλα κτίρια στην Κηφισίας χωρίς αρκετά πάρκγινκ, και εντέλει αυτοί που δίνουν την άδεια για να χτιστούν αυτά τα κτίρια, πολεοδομίες, δήμοι, κλπ.

    Επίσης, ο Χρυσοχοίδης για να παράγει ουσιαστικό έργο, μπορεί να ασχοληθεί με την παιδεία των αυριανών οδηγών στα σχολεία, και των σημερινών οδηγών μέσω ενημερωτικών και διαφημιστικών μυνημάτων.
    Αλλιώς είναι σαν τη μαμά που αισθάνεται σπουδαία και σημαντική, καθώς μαλώνει τα παιδιά της για τις κακές συνήθειες που η ίδια τους έχει μάθει.

  4. Συμφωνώ για την παιδεία, διαφωνώ με όλα τα υπόλοιπα. Με το πρόσχημα ότι τα δίκυκλα «δίνουν λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα», οιρισμένοι οδηγοί τους έχουν αποθρασσυνθεί σταθμεύοντας τα οχήματά τους όπου γουστάρουν, κρυιολεκτικά. Κανένα κράτος δεν είναι υποχρεωμένο να δημιουργήσει χώρους στάθμευσης για ΙΧ και δίκυκλα στο κέντρο της πόλης. Τότε θα άνοιγε την όρεξη σε ακόμα περισσότερους ΙΧηδες και δικυκλιστές να κατέβουν στο κέντρο, πολλαπλασιάζοντας το πρόβλημα. Αντίθετα, είναι υποχρέωση της Πολιτείας να διατηρήσει τους δημόσιους χώρους ελεύθερους για όλους τους πολίτες και κυρίως για ΑΜΕΑ, μητέρες με καροτσάκια, ηλικιωμένους.

  5. Δεν ξέρω αν το γεγονός είναι τυχαίο αλλά σήμερα για πρώτη φορά μετά από 4 χρόνια που δουλεύω στην Λ.Βεΐκου στο Γαλάτσι είδα άντρες της δημοτικής αστυνομίας να κόβουν κλήσεις στα διπλοπαρκαρισμένα και τριπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα που κλείνουν 1 ακόμα και 2 λωρίδες κυκλοφορίας.
    Άντε επιτέλους…

  6. Εγώ όσα έμαθα στην οργανική χημεία στο σχολείο δε νομίζω ότι τα θυμάμαι πια, γιατί δε τα εφαρμοσα και ποτέ από τότε. Η συνέπεια της εφαρμογής του νόμου είναι από μόνης της μια πράξη παιδείας. Αυτό που εύχομαι είναι να υπάρξη συνέχεια στο μέτρο όταν μειωθούν τα ποσοστά στις δημοσκοπίσεις. Γιατι θα γίνει και αυτό κάποτε.
    Το τελευταίο πετυχημένο που άκουσα είναι ότι οι κλισεις έρχονται σε αντίθεση με το συνταγματικό δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης. Δεν έχει καμία υποχρεώση κανείς να σου βρει χώρο στάθμευσης. Πάρε ταξί, πάρε μετρό, πάρε ποδήλατο, κόψτο με τα πόδια.
    Μήπως εκτός από το καπνό υπάρχει και εξάρτηση στο αυτοκίνητο. Πολλοί αντιδρούν σα τους καπνιστές

  7. Το Κράτος δεν έχει καμιά υποχρέωση να δημιουργήσει πάρκιγκ για ΙΧ και μοστοσυκλέτες από τη στιγμή που προσφέρει πλήθος εναλλακτικών μέσων μεταφοράς στην Αθήνα με αντίτιμο ένα ευρώ για 90 λεπτά της ώρας, χώρια τα ταξί, που κάποια στιγμή θα πρέπει και αυτά να μπουν σε κάποια τάξη. Τα δίκυκλα δεν λύνουν κανένα πρόβλημα άλλωστε εδώ μιλάμε για κατάληψη δημόσιου χώρου. Ούτε σε ποδήλατο δεν πρέπει να επιτρέπεται κάτι τέτοιο. Ο νόμος είναι ένας και ισχύει για όλους.

  8. Akoma kai an o ipourgos prospathei na dimiourgisei entiposeis, se auti ti fasi eilikrina den me noiazei. To mono pou thelo na do einai ta pezodromia adeia apo autokinita kai mixanakia gia na boro na perpatiso, diladi to autonoito. As ginei apo kapou i arxi kai elpizo ta parking, toulaxiston konta stous stathmous tou metro, na erthoun kai auta me ti seira tous! As min ksekiname panta me grinia…

  9. Μάλλον ατόνησε ήδη (21/11) το μέτρο. Μακάρι να επανέλθουν, γιατί δεν φταίνε σε τίποτα οι μόνοι που δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον και ούτε θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή τους και των άλλων, δηλαδή οι πεζοί.
    Εναλλακτικά προτείνω οι οργανωμένοι πεζοί να κόβουν βόλτες κάθε Τρίτη (π.χ.) μεσημέρι στην Πανεπιστημίου («Μας πιάνετε τα πεζοδρόμια; Σας πιανούμε το οδόστρωμα»). Και ας έρθει μετά η αστυονμία να τους ζητήσει τον λόγο.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s