Είμαι γάϊδαρος, παρκάρω όπου γουστάρω

ΠΡΩΗΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ Δ. ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΟΥ 3

Αυτήν την «χαριτωμένη» εικόνα παρουσίαζε πριν από ακριβώς μια εβδομάδα η Διονυσίου Αρεοπαγίτου σε όλο της το μήκος. Οι καλεσμένοι επίσημου δείπνου στο εστιατόριο του Μουσείου της Ακρόπολης άφηναν τα οχήματά τους σε παρκαδόρους οι οποίοι και τα στάθμευαν επί τόπου πάνω στον πεζόδρομο! Δεν ήταν η πρώτη φορά. Τροχαία, Δημοτική Αστυνομία, άφαντες. Μήπως οι οργανωτές του δείπνου είχαν φροντίσει για κάποια άδεια; Άγνωστο.

Καλά, δεν παριστάνουμε τους έκπληκτους (στην Αθήνα ζούμε) αλλά αν είναι κάθε φορά που υπάρχει ιδιωτική εκδήλωση στο πιο περιζήτητο (πλέον) εστιατόριο της πόλης να συμβαίνει η απίθανη αυτή γυφτιά, τότε…Το Μουσείο δεν διαθέτει χώρο πάρκινγκ αλλά αυτό δεν δικαιολογεί τίποτα. Αν μπορούν να πληρώσουν για ένα δείπνο στο Μουσείο, ας φροντίσουν να εξασφαλίσουν θέση σε κάποιο από τα πάρκινγκ της περιοχής. Ή, ας ρίξουν τα μούτρα τους, και να χρησιμοποιήσουν το μετρό.

Αναμένουμε πρωτοβουλίες λιαν συντόμως.

Advertisements

7 responses to “Είμαι γάϊδαρος, παρκάρω όπου γουστάρω

  1. Εξαιρετικο. Αλλά στου κουφού την πόρτα..

  2. Λέγε, λέγε, κάτι μένει (Γκαίμπελς).

  3. Αναμενόμενο, αφού δεν υπήρξε πρόνοια για πάρκινγκ.
    Η εικόνα μου θύμισε την Τατοϊου Σάββατο βράδυ με τα αυτοκίνητα εκατέρωθεν του δρόμου από τους διαφόρους παρκαδόρους των «κτημάτων» που οργανώνουν γαμήλια γλέντια.

  4. Λατρεύω όταν γίνεσαι καυστικός Δημήτρη! Θεός :- p

    (Εξαιρετικό και το lifo κείμενο σου http://www.lifo.gr/mag/columns/2328 )

  5. Αγαπημένη μου Ιφιμέδεια, η απουσία χώρου στάθμευσης στο Μουσείου δεν μπορεί να αποτελέσει καμία δικαιολογία για αντικοινωνικές συμπεριφορές.
    Χώρος στάθμευσης σε αρχαιολογικό χώρο ήταν δύσκολο εγχείρημα.
    Για να κατεβάσεις το αυτοκίνητό σου στου Μακρυγιάννη πρέπει να είσαι ή υπέργηρος με κινητικά προβλήματα ή άτομο με ειδικές ανάγκες ή να μένεις στην Εκάλη. Κι αν μένεις στην Εκάλη ή στη Βουλιαγμένη ας το πας το ρημάδι σ’ ένα πάρκινγκ.. Διαφορετικά είσαι απλά ηλίθιος και θα έπρεπε να τιμωρηθείς με αφαίρεση πινακίδων και γερανό. Αλλά αυτά συμβαίνουν στις άλλες χώρες, σ’ εκείνες που όταν επιστρέφουμε από κάποιο ταξίδι ονομάζουμε «πολιτισμένες».

    Αγαπητέ athensville, κι εμένα μ’ αρέσω 🙂

  6. Με την αναμονή θα μείνουμε Δημητράκο…

  7. Κατ᾿ ἀρχήν,
    Ἀπὸ πότε τὸ ἑστιατόριο τοῦ Μουσείου εἶναι ἀνοιχτὸ βράδυ; Νόμιζα ὅτι τὸ Μουσεῖο κλείνει νωρὶς τὸ ἀπόγευμα. Γιὰ ὁλίγους ἀνοίγει καὶ βράδυ; Ἐγὼ μπορῶ νὰ δειπνήσω μὲ θέα τὸν φωτισμένο Παρθενῶνα; Ἀπὸ πότε στὸ Μουσεῖον διοργανώνονται ἰδιωτικὰ πάρτυ;! (Πρὶν καναδυὸ χρόνια τὰ εἴχαμε ψάλει ἀγρίως στοὺς βρετανοὺς ποὺ διοργάνωσαν κραιπάλη στὴν αἴθουσα τῶν κλοπιμαίων τοῦ Ἔλγιν – καλά, δὲν φθάσαμε ἔως ἐκεῖ, εὐτυχῶς!)
    Τὸ ὑπόλοιπο χάλι ἔπεται.

    «… Καὶ εἶναι Ἀνήθικον νὰ καλεῖται Ἕλλην, Ὄν, τὸ ὁποῖον ζεῖ ἕναν Αἰῶνα τώρα, πλησίον τῶν Ἀληθεστέρων Θεοφανείων τοῦ Θείου ἐπὶ Γῆς – τῶν Ἀγαλμάτων Θεῶν καὶ τῶν Ναῶν Θαυμάτων – χωρὶς νὰ συγκινεῖται οὔτε ὅσον τὰ γιδοπρόβατα, χωρὶς νὰ ἔλκεται ἀπὸ τὸ Οὐράνιον Ὄνειρον καὶ Ὅραμα τοῦ Ὡραίου, οὔτε ὅσον τὸ σκουλήκι ἀπὸ τὸ Ἄνθος. Καὶ εἶναι Ἀποτρόπαιον νὰ ὀνομάζωνται Ἕλληνες, οἱ τολμήσαντες μὲ ἕνα Βλαχοδήμαρχον ἐπὶ κεφαλῆς, νὰ καταβεβηλώσουν ὣς καὶ αὐτὸν τὸν Ναὸν τῆς Παρθένου, Τσιμπουσιάζοντες χυδαιότατα ὀργιαστικῶς, σπῶντες τὰ Μπυροβάρελα ἐπὶ τῶν Ἰχνῶν τῆς Χρυσελεφαντίνου Παναγίας, καταβρωμίζοντες μὲ τὰ βρωμοψωμότυρά των τὰ Τρισάγια Λείψανα τοῦ Ὡραίου.

    ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΗ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΣ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΕΙΣΘΕ ΣΕΙΣ, ΚΑΙ Η ΦΥΣΙΚΗ ΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΣΘΕ ΑΛΛΟΙ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΛΕΦΤΙΚΟΝ ΑΝΑΡΧΙΚΟΝ ΚΡΑΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΦΡΑΓΚΙΚΟΝ ΠΑΛΗΟΚΡΑΣΟΝ ΜΕ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΤΑΤΟΝ ΑΛΚΟΛ ΠΟΥ ΠΙΝΕΤΕ ΑΚΟΡΕΣΤΑ ΕΞΕΤΙΝΑΞΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΜΥΑΛΑ.»

    (Περικλῆς Γιαννόπουλος, «Νέον Πνεῦμα», 1906)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s